Тех. характ. / Модель |
MT 755E |
MT 765E |
MT 775E |
MT 845E |
MT 855E |
MT 865E |
MT 875E |
|
Двигун |
AGCO POWER, Tier 2, 9.8л, 7 цил., Common Rail |
AGCO POWER, Tier 2, 16.8л, 12 цил., Common Rail |
||||||
Ном. - Макс. потужність |
350-378 к.с. |
375-405 к.с. |
400-432 к.с. |
450-486 к.с. |
490-529 к.с. |
540-583 к.с. |
590-637 к.с. |
|
Макс. крутний момент |
1685 Нм |
1808 Нм |
1921 Нм |
2170 Нм |
2360 Нм |
2600 Нм |
2840 Нм |
|
Об’єм паливного баку |
773 л |
1022 л |
1250л |
|||||
Трансмісія |
CAT PowerShift 16F/4R, 40 км/год |
|||||||
Гідравлічна система |
CCLS 223л/хв, 200 бар, 4 гідроклапани (CCLS 321л/хв, до 6 клапанів опція) |
|||||||
Задня навіска |
11 785 кг, кат. III або IV, ВВП 1000 об/хв |
Опція – 14 000 кг, кат. III або IV, ВВП 1000 об/хв |
||||||
Габарити: Д х В мм |
5917 х 3592 мм |
6754 х 3657 мм |
||||||
Стандартна гусениця, ширина |
с/г, 635 мм (опції: 863/762/457/406) |
с/г, 635 мм (опція 914) |
||||||
Вага (приблизна) |
Від 13 000 кг |
Від 19 000 кг |
Максимальна тяга завдяки гусеничній системі Mobil-TRAC
Гусенична система Mobil-TRAC дозволяє розвити більше тягове зусилля на крюку та передати більше потужності на грунт за рахунок збільшеної площі контакту з грунтом, що забезпечується гусеницями довжиною 2,4м (моделі МТ700) та 3м (моделі МТ800) з різними варіантами по ширині – від 635 мм до 910 мм.
Пробуксовка веде до ущільнення
Тиск гусениць або шин на опорну поверхню призводить до незначного зміщення верхньої частини грунту, в результаті чого маємо пробуксовку та сповільнення руху вперед. Для повноприводних тракторів характерна 15% пробуксовка, в той час як для гусеничної системи лише 3-5%. Тобто корисна робота гусеничної системи збільшується на 10%. Таким чином, зменшена пробуксовка дозволяє тракторам Challenger забезпечувати більші потужність та тягове зусилля на крюку у порівнянні з колісними тракторами.
Розподілення навантаження по осям
Перевагою опорних котків гусеничної системи Challenger Mobil-TRAC є те що маса трактора розподіляється через 5 осей на моделях МТ700 та через 6 осей на моделях МТ800. Колісні трактори мають тільки 2 мости, в результаті чого колеса створюють надмірний тиск на грунт.
Система гусеничного ходу
Кожна гусениця складається із шарів гуми, тканини та стального корду, що забезпечують міцність та довговічність.
Завдяки тому що на грунт одноразово опираються до 14 грунтозачепів, гусенична система Mobil-TRAC гарантує неперевершене тягове зусилля в умовах як твердого, так і розсипчастого грунту.
Унікальна підвіска Opti-Ride забезпечує додатковий комфорт оператору, а також незалежний підйом кожної гусениці на висоту до 150 мм відносно осі кочення. Підвіска Opti-Ride покращує зчеплення гусеничних стрічок з грунтом та дозволяє переїжджати через перешкоди, в той час як опорні катки на балансирній підвісці прижимаються до грунту, знижуючи ударні навантаження та збільшуючи зчеплення з опорною поверхнею.
Унікальний вбудований реакційний ричаг створює натяг незалежно для кожної гусениці і зберігає цей натяг прямолінійно та ізольовано від ведучих мостів та рами трактора. Натяг забезпечує оптимальне зчеплення колеса з гусеницею, не піддаючи навантаженню раму трактора. Швидко та легко змінити ширину колеї можна без разпорок та без зменшення ступеню натягу гусениці.
Кабіна
Кабіна Challenger MT 700 – 800 пропонує зручні умови роботи для оператора: систему кондиціювання Surround-Flow™, простий доступ в кабіну, низький рівень шуму та чудовий огляд.
Високоергономічне сидіння Deluxe VRS зробить роботу оператора комфортнішою. Підвіска Opti-Ride™ , системи гусеничного ходу, забезпечує плавний рух по нерівним ділянкам, збільшуючи ефективність роботи.