Тех. характ. / Модель |
8727 |
8730 |
8732 |
8737 |
Двигун |
AGCO Power, 8.4л, 6 циліндрів, 24 клапани, Tier 2, Common Rail, з турбіною та проміжним охолодженням |
|||
Ном. - Макс. потужність |
240-270 к.с. |
265-295 к.с. |
290-320 к.с. |
340-370 к.с. |
Макс. потужн. з EPM |
300 к.с. |
325 к.с. |
350 к.с. |
400 к.с. |
Макс. крутний момент |
1220 Нм |
1300 Нм |
1390 Нм |
1590 Нм |
Об’єм паливного баку |
630л |
630л |
630л |
630л |
Трансмісія |
Dyna-VT, безступенева, 50 км/год (з амортизацією пер. моста) |
|||
Гідравлічна система |
CCLS 205 л/хв, 200 бар, 4 гідроклапани (6 клапанів опція) |
|||
Вантажопідйом. зад. навіски |
Макс. вантажопід. 12 000 кг |
|||
Габарити: Д х В мм |
6,5 х 3,5 м |
6,5 х 3,5 м |
6,5 х 3,5 м |
6,5 х 3,5 м |
Колісна база |
3,1 м |
3,1 м |
3,1 м |
3,1 м |
Стандартні колеса |
600/70 R28 / 650/85R38 |
600/70 R28 / 650/85R38 |
600/70 R28 / 650/85R38 |
600/65 R34 / 710/75R42 |
Стандартні противаги |
Передня противага, моноблок, 1500 кг / Задні колісні противаги 3 х 250кг х 2 = 1500 кг |
|||
Вага (без противаг) прибл. |
10 800 кг |
10 800 кг |
10 800 кг |
10 800 кг |
Dyna-VT - безступенева точність
Трансмісія Dyna-VT пропонує безступеневий рух трактора на швидкості від 0,03 до 50 км/год на будь-яких обертах двигуна, що керується двома діапазонами швидкостей. Це означає що завжди можна досягти найбільш оптимальної швидкості для конкретних умов роботи та робочого обладнання і завжди можна досягти найоптимальніших обертів двигуна, таким чином максимально збільшивши коефіцієнт корисної дії та мінімізувавши при цьому витрату пального. Швидкість обертання двигуна та швидкість трактора є незалежними один від одного, швидкість трактора може бути миттєво збільшена або зменшена під повним навантаженням для того щоб максимізувати продуктивність та якість роботи.
QuadLink – амортизація переднього мосту
Підвіска переднього мосту забезпечує відмінні тягово-зчіпні характеристики та значно зменшує витрату пального за рахунок зменшення пробуксовок трактора. Підвищується комфорт оператора при руху по дорогах загального призначення та польових роботах,зменшується втомлюваність оператора, а відтак його продуктивність стає більша.
SpeedSteer – для точних поворотів
За допомогою цієї функції оператор може відрегулювати передаточне число рульового управління та вибрати число поворотів руля. Ця функція, що може бути включена або виключена примусово, автоматично вимикається при швидкості більше 18 км/год задля безпеки руху.
Вантажопідйомність задньої навіски – 12 000 кг
Система електронного управління механізму задньої навіски (ELC) забезпечує максимально ефективний контроль навантаження, більш точне налаштування глибини обробки та копіювання контуру поверхні ґрунту. Це забезпечує більше довантаження на ведучі колеса, краще зчеплення з ґрунтом, знижує пробуксовку коліс та знос шин та зменшує витрату пального, звісно ж при цьому збільшуючи продуктивність.
Небачений комфорт та функціональність